Украинский историко-фортификационный форум

relicfinder.info
Текущее время: 22 фев 2019, 19:19

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 74 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 0:06 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
Залізнична лінія Львів-Підгайці.

Її невеликий відрізок, який ще функціонує, можна побачити на участку Підзамче - Львівський дріжджевий завод ("Ензим"). До Винник збереглись чіткі обриси насипу і міст через дорогу Львів - Золочів.
Далі - тільки фрагменти. Про їх приналежність до залізничної лінії можуть розповісти тільки місцеві старожили чи дослідники історії.

Визначення "руїна" не випадкове в заголовку підфоруму.
На мій погляд, це слово найбільш влучно характеризує стан і відношення до одного з найцікавіших і найскладніших транспортних проектів початку XX ст. на території Східної Галичини.

Почну з довідкової інформації, яку можна знайти на просторах Інтернету.

Україна (http://west-express.info/163-istoriya-zaliznici.html).
Загальний опис, в стилі туристичного путівника. Розміщений на сайті west-express.info, автор Іво Вершлєр.
Плюси: пізнавальний, містить декілька фото.
Мінуси: присутні помилки (автора чи перекладача - невідомо), схема чи карта відсутня.

Польща (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolej_Loka ... w-Podhajce).
Плюси: цікаві хронологічні, статистичні і історичні дані.
Мінуси: інформація про період тільки до І світової війни, відсутня схема чи карта.

Німеччина (http://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstreck ... %80%93Lwiw)
Плюси: найбільш повна інформація про лінію, є схема
Мінус: довго перекладати... :lol:

Окремо хочу виділити тему про залізничну лінію на форумі http://explorer.lviv.ua/forum/index.php/topic,30.0.html
Легко, весело і пізнавально. Велика кількість фотографій.


Особисто мене зацікавили інженерні споруди на цій залізниці. Вік деяких - понад сто (100!) років.
Хотілося б, щоб уцілілі об,єкти або їх фрагменти залишились зафіксованими, поки не пізно...


Последний раз редактировалось olechuk 25 фев 2014, 2:24, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 8:59 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
ИзображениеИзображение

В залізничну лінію Львів- Підгайці входила станція «Личаків», яка розташована на висоті 348 м над рівнем моря. Сьогодні станція не функціонує, споруда вокзалу використовується як житловий будинок.
Трохи історії.
Цитата:
Львівський магістрат, який згодом виступив в ролі одного з концесіонерів, запропонував свої інвестиції в обмін на те, що вокзал для обслуговування нової гілки буде збудований в межах міста. Залізниця мала відходити від існуючої лінії Львів — Красне і проходити через Знесіння та Личаків, де і було розташовано станцію.
Будівництво вокзальної споруди було завершене у 1906 році, тоді як лінію відкрили 1909-го.
21 лютого 1914 року до Личаківського вокзалу було підведено трамвайну лінію. Вона починалася з рогатки на вулиці Личаківській і становила 700 метрів. Сюди ходив маршрут «H»: вагон відправлявся від Віденської кав'ярні (сучасний проспект Свободи) за півгодини до відправлення кожного поїзда. З 1925 року сюди став ходити маршрут № 8, іншою кінцевою якого була спочатку Городоцька рогатка, а згодом — Богданівка.
У 1944 році відступаючі німецькі війська знищили лінію Підзамче — Підгайці на відрізку від Винник до Підгайців, після чого вона втратила своє значення. В результаті військових дій було також знищено трамвайну лінію, що вела до станції.
У 1970-х роках влітку зі станції до Винниківського (тоді — Комсомольського) озера ходили потяги, однак маршрут швидко закрили.
Сьогодні станція не функціонує, вокзальний будинок розквартировано. У 1955 році вулицю, на якій стоїть вокзал названо на честь станції: «Вулиця Станція Личаків»."


Збережені споруди колишньої станції Личаків.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 9:27 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
Дякую, пані Олено!

Спочатку варто подивитися на схеми і карту самої лінії Львів - Підгайці.

1) Схема з німецької статті у Вікіпедії. На ній чомусь не позначені навіть мости, хоча до схеми є легенда
Изображение

2) Фрагмент схеми Львівської залізної дороги з книги "Схемы железных дорог и водных путей сообщения СССР", ВоенИздат НКО, 1943. Один з "веселих" перекладів назв населенних пунктів з польської мови на російську.
Изображение

3) Фрагмент карти Lwow-Dublany (P49 S38 E LWÓW-DUBLANY 1935 рік), M 1:25 000 (в 1 см - 250 м) з сайту mapywig.org.
Цей фрагмент крупномасштабної карти найкраще підходить для коментування відзнятого матеріалу.
Изображение

Для послідовної і зручної навігації я "розбив" залізничну лінію на участки . Почну з першого - від станції Підзамче до станції Личаків.
Є невелике прохання - викладати матеріали, які стосуються тільки теми "Залізнична лінія Львів - Підгайці".


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 9:55 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
olechuk писал(а):
Для послідовної і зручної навігації я "розбив" залізничну лінію на участки . Почну з першого - від станції Підзамче до станції Личаків.


Станція Личаків 1929 рік.

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (koleja Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 17:22 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Изображение

Вид з дзвіниці колишнього костелу Матері Божої Остробрамської, що знаходиться у верхній частині вул. Личаківської, поблизу її перетину з вул. Пасічною, у північно-західному напрямку – на територію колишньої станції Личаків. З цієї станції до Другої світової війни йшла залізниця на Бережани. Будівництво цієї транспортної магістралі планували ще у 1839 році граф Олександр Фредро і Леон Сапєга. Але, через заборону з Відня і виникнення різного роду фінансових і організаційних проблем, її будівництво було розпочато лише у 1905 році. Тривало воно 4 роки. Однією з умов, поставлених львівським магістратом, було розташування станції з вокзалом в межах міської території. Отже, незважаючи на складність рельєфу (залізнична колія піднімається на Личаків від станції Підзамче серпантином по пагорбу Кайзервальда), вокзал було збудовано в межах Львова. Однак, під час Другої світової війни німцями було повністю зруйнували полотно цієї залізниці, оскільки вважалося, що вона може бути використана радянськими військами для швидкого наступу на Львів зі сходу. У радянські часи (в 1970-х роках) залізницю було частково відновлено. По ній курсували «поїзди вихідного дня» до Комсомольського озера. У наш час зберігся лише невеликий фрагмент цієї гілки, який закінчується біля дріжджового заводу.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (koleja Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 20:03 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
Виявляється, у нашому місті на цій залізниці можна облаштувати цікавий та насичений туристичний маршрут.

Цитата:
Польські ландшафтні архітектори вже встигли розробити концептуальний проект відновлення цієї старої залізниці та перетворення її в унікальну туристичну принаду. Проблема, як завжди, у грошах.
Щоб туристична траса з таким великим перепадом висот могла повноцінно функціонувати, треба облаштувати зупинки так, щоб мандрівникам було зручно виходити з поїзда. Зупинки майбутньої туристичної траси обирали, враховуючи цікаві місця на території парку та технічні вимоги залізничників. Річ у тім, що місцевість, де проходить колія, має значні перепади висот і розрахована на безперервний рух, тому не з кожної точки поїзд зможе рушити знову. За попереднім проектом, зупинок на двогодинному залізничному маршруті буде аж сім. Почнеться мандрівка на станції «Підзамче», наступна станція — село Знесіння. Тут туристам покажуть церкву Вознесіння, старий місцевий цвинтар та чудову панораму на північну частину міста Лева. Далі учасники подорожі помандрують до зупинки біля гори Хомець, ботанічної пам’ятки, де ростуть рідкісні рослини. Потім через долину Кривчицького потоку та металевий міст із чудовою панорамою туристи поїдуть на станцію «Село Кривчиці». Не менш цікавими обіцяють бути й дві наступні зупинки — вулиця Богданівська, після якої відкриється чудовий вид на Винниківський ліс, та Шевченківський Гай, куди пасажири поїзда зможуть потрапити через бічний вхід. А завершиться маршрут на станції Личаків, де можна побачити на сьогодні вже заселений будинок давньої станції, біля якого колись була «трамвайна петля». Планують і додаткові зупинки, щоб роздивитись панорами і пейзажі та зробити фото-паузу.


ИзображениеИзображение

http://portal.lviv.ua/digest/2013/10/10/153946.html

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (koleja Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 24 фев 2014, 21:42 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Ось ще цей місток:

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 26 фев 2014, 2:00 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
Свою подорож по участку №1 я вирішив розпочати з сторони Підзамче..
Піднявшись на насип з сторони вулиці Польової, пройшов метрів з 200 на захід і зафіксував "стартову позицію". Зразу попереджую, що на озброєнні у мене був тільки 7" планшет з 2 Мpx камерою .
Ця зараза (фотокамера) адекватно реагує тільки на сонячну погоду, Тому, щоб не передавати всього буйства фарб, яке камера "видає" при відсутності нормального освітлення, звіт складатиметься, в основному, з чорно-білих фото.
Хоча у планшета була одна перевага - для орієнтування я завантажив декілька карт.
Отже, в місці відгалудження "нашої" залізниці від основної траси на Красне роблю два фото для прив,язки - у західному і південно-західному напрямі.
Изображение
Изображение

Після цього розвертаюсь на 180 градусів, знову роблю фото і рушаю на схід.
Изображение

Прямо - дорога на Красне. На північ відвалюється дугою колія на Ківерці. Моя лінія зразу починає пнутися вгору і повертає на південний схід.
А ось і перша інженерна споруда - міст (чи тунель?) над вул. Польовою.
Изображение

Навіть два мости.
Изображение

Перший знак запитання - на карті будівництва колії цей міст №1 - один для двох колій (або таким планувався).
Изображение

Зараз їх два. Кидається в очі, що в обох стіни кладені з каменю, а ось перекриття - залізобетонне і виглядає як сучасне.
Проходимо по колії метрів двісті. Ось тут у пригоді стає планшет. Бачу по карті, що має бути ще один міст, але з насипу його не видно.
Изображение

Внизу справа між особняками і насипом тягнеться вузька дорога і, повернувши вліво, впирається в насип. А зліва тільки поодинокий будинок і березовий гай.
Щоб побачити міст (тунель), приходиться спуститися з насипу на дорогу. Ось він, об,єкт №2.
Изображение

Зараз це "тунель в нікуди".
Изображение

А на початку ХХ ст., судячи по карті будівництва колії, від тунелю йшла дорога вздовж "київської" колії до другого тунелю - на вул. Богданівській. Правда, вул. Богданівську збудували окупанти (здається, и в 1943 році). А раніше під колією проходила дорога з села Кривчиці.
Але рухаємось далі по нашій колії. Лінія постійно йде на підйом і ще через 200 метрів - міст №3.
Изображение

Під ним - вул. Старознесеньська.
Історія та сама, що і на вул. Польовій - солідна кам,яна кладка з підсиленим насипом і залізобетонне перекриття.
Можна перекурити і кинути погляд на "пройдений шлях"...
Изображение

Підсумок - на 600 метрах залізничного насипу (високого - вище особняків) - три капітальні інженерні споруди.


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 26 фев 2014, 13:58 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
olechuk писал(а):
Отже, в місці відгалудження "нашої" залізниці від основної траси на Красне роблю два фото для прив,язки - у західному і південно-західному напрямі.
Изображение
Изображение

Вибачте. Може я погано роздивився ці знімки, але щось ніяк на них не можу побачити місця конкретного відгалуження нашої гілки від основної залізничної лінії на Київ.

А це - тонель, приведений Вами нижче:
Изображение

Колись допомогав нашим джиперам підшукувати маловідомі цікаві точки в межах Львова для змагань по орієнтуванню. ;)


Последний раз редактировалось A_Wolkoff 26 фев 2014, 21:01, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 26 фев 2014, 17:57 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
A_Wolkoff писал(а):
Вибачте. Може я погано роздивився ці знімки, але щось ніяк на них не можу побачити місця конкретного відгалуження нашої гілки від основної залізничної лінії на Київ.


Шановний п. Олександр, там в верху на карті побачите відгалуження, воно недалеко від вул Польова. Щось не звичайно як колія виписує серпантин для набору висоти, це дійсно політ інженерної фантазії. :o
Додала трохи кольору, щоб краще була видна гілка колії. Для кращого перегляду бажано "клікнути".

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 26 фев 2014, 20:59 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Та з картою все зрозуміло. Я хотів "вживу" глянути, як це відгалуження виглядає, бо коли їдеш поїздом, щось ніколи не звертав уваги на цю гілку.

Ось ще вид на цей металічний місток, що був у нас тут вище, знизу:

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 26 фев 2014, 23:01 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
A_Wolkoff писал(а):
Та з картою все зрозуміло. Я хотів "вживу" глянути, як це відгалуження виглядає, бо коли їдеш поїздом, щось ніколи не звертав уваги на цю гілку.
І я хотів глянути на це місце, але ремонтна бригада з кирками мені порадила (в перекладі на літературну мову) піти з цього місця в інше разом з своїм "комп,ютером"... Так що вибачте :roll: .

олена писал(а):
Шановний п. Олександр, там в верху на карті побачите відгалуження, воно недалеко від вул. Польова.
На будівельній карті 1905 року станція Підзамсче (1) і саме відгалудження (2) виглядає ось так:
1.Изображение

2.Изображение

Згідно карти 1935 року виходить, що перон для пасажирів цього потягу на ст. Пізамче був з сторони Високого Замку ("червона" лінія)?
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: kolej Lwów-Podhajce. Залізниця Львів-Підгайці. Руїни.
СообщениеДобавлено: 27 фев 2014, 21:59 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Можливо, забіжу трохи вперед за логічним ланцюжком Вашого оповідання, але не можу не поділитися цими шикарними знімками залізничного насипу в районі Комсомольського озера:

Изображение

Изображение

Самі знаєте, як непросто знімати такі земляні об’єкти, тим більше серед лісу. А тут все співпало: і рання весна, і погода, і настрій. :D
Ну і, що не мало важливо, ці кадри ще не публікувалися ;)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: kolej Lwów-Podhajce. Залізниця Львів-Підгайці. Руїни.
СообщениеДобавлено: 28 фев 2014, 19:09 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
A_Wolkoff писал(а):
Самі знаєте, як непросто знімати такі земляні об’єкти, тим більше серед лісу. А тут все співпало: і рання весна, і погода, і настрій. :D
Ну і, що не мало важливо, ці кадри ще не публікувалися ;)

Олександр, дякую за ексклюзивні фото!
Але це 2010 рік... А зараз біля "Ензиму" на насипі зробили звалище будматеріалів, та й сам насип вздовж дороги Львів-Винники починає інтенсивно заростати...
A_Wolkoff писал(а):
Можливо, забіжу трохи вперед за логічним ланцюжком Вашого оповідання

У моєму "ланцюжку" Ваші фото - це участок № 4 (ст. Личаків - Винники). Поки що пропоную до огляду участок № 2 (міст через вул. Старознесеньску - віадук в Кривчицях). Для зручності опису я розділив участок №2 на дві частини.
Почнемо з першої частини.
Це один з наймальовничіших участків лінії від Підзамче до Личакова. Але поезію залишаю для бажаючих на власні очі оглянутити цей маршрут.
Займемось прозою - інженерними спорудами.
Метрів через 150 від мосту над Старознесенською лінія впирається в високі пагорби Кайзервальду і змушена їх оминати. Траєкторія колії нагадує гігантську латинську букву S. Це чітко видно на будівельній карті (зелений колір - насип, коричневий - врізка в схил пагорба).
Изображение

На першому повороті знаходиться об,єкт № 4 - такий собі "тунельчик" (далі споруди для перепуску води під насипом я буду називати водостоками). Ось так він виглядає з правої і лівої сторони насипу.
Изображение Изображение

Ще через 200 м , пройшовши через врізку в пагорбі, потрапляємо на насип. Справа від насипу - високий пагорб, зліва - стрімкий спуск до Старознесенської. Крім фантастчного краєвиду, тут можна побачити об,єкт № 5 - ще один водостік. Фото з правої і лівої сторони насипу.
Изображение
Изображение

І крупніший план:
Изображение

Рушаємо далі. Ще через одну врізку (а скоріше розріз) у пагорбі
Изображение

потрапляєм на черговий насип.
Изображение

Справа - Шевченківський гай, зліва внизу - Кривчиці. Під насипом - споруда №6. Спочатку наявність заболоченої місцевісті вказувала на те, що це має бути водостік. Але розмірами ця споруда схожа на об,єкт № 2 (тунель з УАЗиком). Ось фото № 6 з обох сторін:
Изображение
Изображение

Яка дорога, звідки і куди вела через цей тунель - я не знаю...

ПІдсумки: чергові 600 м принесли ще три інженерні споруди. Горизонтальних участків залізничної полотна не помічено - СУЦІЛЬНИЙ ПІДЙОМ. Справляє враження об,єм земляних робіт, навіть якщо копали пісок:
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: kolej Lwów-Podhajce. Залізниця Львів-Підгайці. Руїни.
СообщениеДобавлено: 28 фев 2014, 20:20 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
olechuk писал(а):
Олександр, дякую за ексклюзивні фото! Але це 2010 рік... А зараз біля "Ензиму" на насипі зробили звалище будматеріалів, та й сам насип вздовж дороги Львів - Винники починає інтенсивно заростати...


Дякую і Вам за докладну розвідку!
Стосовно насипу. Перший раз я потрапив на ділянку між Дріжджзаводом і Комсомольським озером ще у далекому 1989 році.
Одразу скажу, що фотографій цієї місцевості тоді не робив.
А діло було так. Будучі студентами, ми вирішили пройтися по близьким околицям Львова, щоб знайти красиве місце для виїзду на шашлики.
Ось тоді ми і пройшлися вперше по цьому насипу колишньої залізниці.
РЕЙОК ТОДІ ТАМ ВЖЕ НЕ БУЛО. Взагалі.
Але сам насип виглядав досить пристійно: під шаром опалого листя був щебінь, який місцеве населення ВЖЕ ТОДІ інтенсивно розкрадало на будівництво.


Последний раз редактировалось A_Wolkoff 01 мар 2014, 16:51, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 28 фев 2014, 21:15 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
Прогулялась трохи по верхній частині залізниці біля скансена і далі вниз, зробила знімки. Дуже подобалось. Перепад висоти суттєвий і колія петляючи невпинно піднімається вверх, видно і великі земляні роботи по розкопуванню узгірків.
Хочу подати свою фотографію моста над поточком. Можна збільшити.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Якщо є потреба, то можу запропонувати з добрий десяток фото.

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: kolej Lwów-Podhajce. Залізниця Львів-Підгайці. Руїни.
СообщениеДобавлено: 01 мар 2014, 1:59 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
A_Wolkoff писал(а):
РЕЙОК ТОДІ ТАМ ВЖЕ НЕ БУЛО. Взагалі. Але сам насип виглядав досить пристійно: під шаром опалого листя був щебінь, який місцеве населення ВЖЕ ТОДІ інтенсивно розкрадало на будівництво.

З демонтажем лінії довго бавились. Майже рік лежали купки костилів і п,яток.
Олександр, не підажете - комусь львівська бруківка "на халяву" потрібна?
Изображение

Сфотографовано десять днів назад. Місце - "наш" залізничний насип. На задньому плані - Дріжджевий завод...
олена писал(а):
Якщо є потреба, то можу запропонувати з добрий десяток фото.

Дякую, п. Олено!
Збираюсь в неділю викласти матеріал про другу частину участку №2. Ось тоді й підкинете. Там буде тільки два об,єкти - тунель Кривчицької дороги і віадукт. Не місток чи скансен, а ВІАДУКТ.

P.S. Якщо на фронт не піду... :twisted:


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: kolej Lwów-Podhajce. Залізниця Львів-Підгайці. Руїни.
СообщениеДобавлено: 01 мар 2014, 9:42 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
olechuk писал(а):
Збираюсь в неділю викласти матеріал про другу частину участку №2. Ось тоді й підкинете. Там буде тільки два об,єкти - тунель Кривчицької дороги і віадукт.


Добре, тоді і подам тунель і панораму і віадука. Поки що хочу показати верхню частину залізниці: територію біля станції Личаків.

Перший переїзд біля станції Личаків на Кривчицький дорозі. Всі фотографії, для кращого перегляду, можна збільшити.

ИзображениеИзображение

Підходячи до станції залізнична колія роздвоюється.

ИзображениеИзображение

Колишній будинок станції Личаків.

ИзображениеИзображение

Панорамний знимок. Правда на панорамі колія викривлюється.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 04 мар 2014, 0:50 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
olechuk писал(а):
Це один з наймальовничіших участків лінії від Підзамче до Личакова.

Переходимо до частини другої "одного з наймальовничіших участків лінії від Підзамче до Личакова." :D
Изображение

Після об,єкту № 6 насип переходить у врізку, яка дугою обминає схил чергового пагорба. Врізка досить довга - метрів з 200.
Справа над залізничним полотном на пагорбі - кривчицькі особняки.
Изображение

Коли врізка випрямляється і трансформується в черговий насип, попереду з,являються обриси довгого моста з перилами.
Изображение

І якщо не почути під ногами шум поодиноких машин, є ймовірність проскочити об,єкт № 7 - тунель на Дорозі Кривчицькій.
Саму Дорогу Кривчицьку з насипу можна побачити, якщо вже пройти тунель.
Изображение

І чим заслужило село Кривчиці у 1905 році такий будівельний витвір на простій сільській дорозі?... :roll:
Изображение

На противагу попереднім тунелям (№ 1 і № 3) цей зберіг арочне склепіння і за сто років не відвалився жоден камінь. Думаю - нас також переживе.
Изображение

Через 25-30 м після тунелю починається МІСТОК (об,єкт № 8) - окраса перегону Підзамче-Личаків.
Довжина МІСТКА - більше 70 м, висота у найвищій точці - метрів з 20. Він досить еффектно виглядає з нижньої точки.
Ось його східна частина:
Изображение

а ось - західна:
Изображение

Майже ніхто не звертає увагу на цю кам,яну кладку. А даремно...
Изображение

Бо це все, що залишилось від МОСТА.
[url=http://postimage.org/]Изображение[/url


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 04 мар 2014, 15:46 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2391
olechuk писал(а):
Це один з наймальовничіших участків лінії від Підзамче до Личакова. Переходимо до частини другої "одного з наймальовничіших участків лінії від Підзамче до Личакова." :D


Підтверджую ці слова про гарні навколишні пейзажі. Погода сонячна, почну зі станції Підзамче. Всі фотографії прошу збільшувати!

ИзображениеИзображение

Хочу трошки Вас порадувати навколишніми видами. Почнемо з пейзажів на відтинках залізниці. :o

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 74 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
free counters