Украинский историко-фортификационный форум

relicfinder.info
Текущее время: 24 май 2019, 7:37

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 74 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 04 мар 2014, 19:44 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Всіх львів"ян запрошую завтра проїхатись по цій унікальній залізниці на якомусь ретро-поїзді:
http://lvivexpres.com/news/2014/03/04/5 ... tro-potyag
Безкоштовно!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 04 мар 2014, 21:38 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
A_Wolkoff писал(а):
Всіх львів"ян запрошую завтра проїхатись по цій унікальній залізниці на якомусь ретро-поїзді:
http://lvivexpres.com/news/2014/03/04/5 ... tro-potyag
Безкоштовно!


Раджу всім скористатися такою нагодою, та ще зробити фотографії. Враження буде хороше, приємно, що люди щось роблять корисне в такий складний час!

Це Кривчицька дорога- прошу подивитись, який набір висоти має зробити залізнична колія. Довжина цього підйому десь до 1-го км, а може і більше. Прошу збільшити.

ИзображениеИзображение

А це колія проходить біля Музею Народної архітектури та побуту.

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 04 мар 2014, 21:44 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Головне, щоб погода не підвела!

В цю неділю ми також здійснили досить плідну експедицію по цій гілці, серьйозно познімали.
Троха згодом викладемо сюди результати нашого походу :).


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 05 мар 2014, 0:54 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
олена писал(а):
A_Wolkoff писал(а):
Всіх львів"ян запрошую завтра проїхатись по цій унікальній залізниці на якомусь ретро-поїзді:
http://lvivexpres.com/news/2014/03/04/5 ... tro-potyag
Безкоштовно!


Раджу всім скористатися такою нагодою, та ще зробити фотографії. Враження буде хороше, приємно, що люди щось роблять корисне в такий складний час!

Це Кривчицька дорога- прошу подивитись, який набір висоти має зробити залізнична колія. Довжина цього підйому десь до 1-го км, а може і більше. Прошу збільшити.

ИзображениеИзображение


А ось яким побачив цей участок відомий фотограф Юліан Дорош у 1960-х роках.
(фото взято з http://www.lvivcenter.org)
Изображение

Тунель на Дорозі Кривчицькій (фото моє :oops:) :
Изображение

Він же у Ю. Дороша п,ятдесят років назад
(фото взято з http://www.lvivcenter.org)
Изображение


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 05 мар 2014, 7:12 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Це ж треба! Австрійці спорудили таку монументальну конструкцію віадуку, а дорогу не замостили....
Дивно! А щось завжди думав, що там "за Польщі" була бруківка.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 06 мар 2014, 8:00 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
A_Wolkoff писал(а):
Всіх львів"ян запрошую завтра проїхатись по цій унікальній залізниці на якомусь ретро-поїзді:Безкоштовно!


Декілька фотографій з салону ретро-поїзда. :)

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 06 мар 2014, 19:49 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
Маленький репортаж про унікальну подорож ретро-поїздом з Інтернету.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Докладніше за адресою: http://andriy-kusiy.livejournal.com/7564.html

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 06 мар 2014, 21:37 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
олена писал(а):
Маленький репортаж про унікальну подорож ретро-поїздом з Інтернету.

Докладніше за адресою: http://andriy-kusiy.livejournal.com/7564.html


Ну, тут відверто слабенький репортаж з купою помилок і неякісними фотографіями.
Ось тут, на мою думку, якість фото набагато краща:
http://anderver.livejournal.com/119737. ... 3#t1353913

А тут відеорепортаж ZIK-у:

http://zik.ua/ua/news/2014/03/05/lvivya ... azi_467666


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 08 мар 2014, 16:25 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
olechuk писал(а):
Тунель на Дорозі Кривчицькій (фото моє :oops:) :]


Не знаю що робити: маю по цій залізниці сфотографованих десь 65 знімків. Подаю цей тунель по вул. Кривчицька Дорога. Бажано збільшити.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

Так виглядаєтунель з другої сторони.

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 08 мар 2014, 21:15 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
олена писал(а):
Не знаю що робити: маю по цій залізниці сфотографованих десь 65 знімків.

Вітаю п. Олену і всіх учасниць форуму з святом боротьби за жіночі права у всьому світі!!! :D

П. Олено, моя думка така - опублікуйте ці фотографії на сторінках форуму. Але бажано:
1) від ст. Підзамче ПО зруйнований віадук(включно);
2) і бажано нові ракурси (щоб не повторюватись);
Якщо є фото, що зображують зал. лінію далі від віадука (містка) в сторону ст. Личаків - публікувати по ходу опису .
Дякую за працю і гарні фото!

Від себе хочу додати фрагмент карти Львова з закритого довідника для німецької армії. Довідник видано в квітні 1941 року. У ньому показані плани великих міст України з основними транспортними лініями.

Ось "наш" участок на плані Львова (для кращого орієнтування я вписав назви вулиць і позначив об,єкти згідно "нашої" нумерації).

Изображение

Що цікаво:
1. Зображено тільки об,єкти №№ 3, 6, 8. А, наприклад, мости над вул. Польовою і Д. Кривчицькою - ні...
Особливо заїнтригувала "присутність" № 6 :?:

2. Досить точно позначені участки з врізками зал. колії в пагорби .


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 08 мар 2014, 22:01 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Час летить дуже скоро і не завжди встигаєш його наздоганяти ! :D
У минулу неділю ми з вельми шановним паном Олегом здійснили локальну вилазку по маршруту цієї залізниці. Поки знайшовся час, щоб викласти результати цієї нашої міні-експедиції, відбувся приємний експромт: подорож на паровозі.
Звісно, ця неординарна подія закрила собою (по значенню) нашу скромну експедицію.
Але, я вважаю, що краще пізніше, аніж ніколи.
Отже, користуючись вільною хвилиною, хочу представити вашій увазі результати нашого походу.
Скажу одразу, що від самого Підзамча ми не піднімалися, оскільки п. Олег досить ретельно обстежив цю ділянку. «Найнижчим» за рельєфом об’єктом в нас був віадук-тонель на дорозі Кривчецькій. Але оскільки п. Олена відзняла його досить докладно, не бачу змісту дублювати ще й своїми фотографіями.

Наступним став об’єкт № 6 (за нумерацією п. Олега) – потужний тунель під залізничним насипом:

Изображение

Знаходиться він у дуже живописній місцевості: з одного боку лісопарк Кайзервальду, що примикає до східних околиць Шевченківського гаю

Изображение

http://wikimapia.org/#lang=ru&lat=49.84 ... 8&z=19&m=b
а з другого – дуже цікава гора Хомець. Одного погляду на неї вистачає для того, щоб припустити, що на її плоскій верхівці могло колись існувати щось оборонне.
На жаль, саму гору я не знімав…
Тунель крупніше:

Изображение

З другого боку:

Изображение


Изображение


Изображение

Тунель всередині:

Изображение

Полотно залізниці над цим тунелем:

Изображение


Однією із задач, що стояла перед нами, було з'ясувати, що саме перед нами: чи це віадук, призначений для проїзду під ним, чи це просто тунель для стоку води.
Уважно дослідивши навколішню місцевість, ми всеж-таки зупинились на другій версії - тунель.
А великі розміри його було зумовлені тим, що яр, через який проходить залізниця в цьому місці, досить великий.
А, відповідно, у часи сильних злив або танення снігів, обсяг води, що збирався там, міг бути досить значним. Отже, для безперешкодного пропуску її, і було споруджено таку монументальну конструкцію.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 09 мар 2014, 9:54 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
A_Wolkoff писал(а):
Скажу одразу, що від самого Підзамча ми не піднімалися, оскільки п. Олег досить ретельно обстежив цю ділянку. «Найнижчим» за рельєфом об’єктом в нас був віадук-тонель на дорозі Кривчицькій.


Ну а я такі вирішила перейтися від самого Підзамче.
Цікаво, що на на шляху проходження залізничної траси, метрів біля 500, може меньше, від Підзамче, знаходиться зруйнований міст, який проходив над залізничними коліями. Хто може докладно розповісти про нього? Можна збільшити.

ИзображениеИзображение

Це вид на другу сторону колишнього мосту.

ИзображениеИзображение


Десь за кілометр від зруйнованого мосту через колії проходить пішохідний міст.

ИзображениеИзображение

Пройшовши ще з 500 метрів, починається відгалуження на ст. Личаків і міст над вул. Польова.

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

P.S. Олеже, дякую за поздоровлення з 8 Березня

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 09 мар 2014, 14:04 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
Вітаю форумчан з датою, до якої була приурочена акція - подорож по фрагменту 100 - річної залізниці!

Ось фото, яке приводить в захоплення всіх моїх знайомих за кордоном:
Изображение

Ще один вдалий ракурс:
Изображение

Фото взяті з блогу шановного anderver (http://anderver.livejournal.com/119737. ... 3#t1353913).
Хочу висловити вдячність за майстерність.

На мій погляд, у репортажах бракує ракурсів з нижньої точки, коли поїзд рухається по насипу. А насипів вистачає і деякі з них височенькі... ;)
Ще 2 фото. Місце зйомки - початок вул. Богданівської (без претензій на якість і художню майстерність):
Изображение

Изображение

P.S. П. Олено, дякую за фото з Підзамча!


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 09 мар 2014, 21:33 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Всім привіт від «ковбоя» на даху паровозу з останнього кадру! :D

Продовжу фотозвіт про наш недільний похід.

Наступним об’єктом був високий металічний міст. Думаю, назвати його мостом, а не віадуком буде логічно, оскільки під ним тече, хоч i невеличкий, але потічок.

Изображение


Изображение


Изображение

Висота його у найвищій точці (на вскидку) сягає близько 12 метрів, а ніяк не 30, як писалося у ЖЖ, на який дала посилання п. Олена.

На попередній сторінці цієї теми п. Олег представив фото монументальної кам’яної конструкції попереднього мосту:

olechuk писал(а):
Изображение[/url


Я так розумію, що його було підірвано німцями під час їх відступу у 1944 році.
Ну, а те, що не змогли зруйнувати німці, було довершене місцевими селянами.
На одному із подвір, недалеко від мосту, ми побачили сарай, збудований із характерних кам’яних блоків – саме таких, з яких було викладено пілони цього мосту.

Ось, приблизно, з цього ракурсу було зроблено передвоєнне фото:

Изображение


На знімали ми багато інших ракурсів цього об’єкту, але, щоб не дублювати те, що вже було тут викладене до мене, спробую дати лише ті ракурси, яких, на мою думку, тут в нас ще не було:


Изображение


Изображение


Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 10 мар 2014, 9:10 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
A_Wolkoff писал(а):
Всім привіт від «ковбоя» на даху паровозу з останнього кадру! :D


Шановний п. "A_Wolkoff", чи я правильно зрозуміла, з наведеної вище фрази: то це Ви на даху паровозу і передаєте нам привіт? Чи ні? ;)

A_Wolkoff писал(а):
Я так розумію, що його було підірвано німцями під час їх відступу у 1944 році. Ну, а те, що не змогли зруйнувати німці, було довершене місцевими селянами.


На мій погляд це не логічно, бо за радянських часів такий капітальний міст з металевих конструкцій відбудовувати було ні для чого. Залізниця Львів-Підгайці вже перестала існувати! :(
Віадук мабуть був підірваний в 1915 році, коли російські війська відступали зі Львова. Тоді ж був підірваний подібний віадук і в Яремчі. За польських часів міст відновили з металоконструкцій і дорога Львів - Підгайці функціонувала до 1944 року.

З дозволу п. Олега, хочу збільшити колишній віадук і подати його для отримання задоволення від перегляду. :o Довжина віадуку тут більша, згідно опису, десь як 60-т метрів. Фото прошу "клікнути".

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 10 мар 2014, 18:43 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
олена писал(а):
Шановний п. "A_Wolkoff", чи я правильно зрозуміла, з наведеної вище фрази: то це Ви на даху паровозу і передаєте нам привіт? Чи ні? ;)

Так, п. "Олена", Ви все правильно зрозуміли. ;)

олена писал(а):
На мій погляд це не логічно, бо за радянських часів такий капітальний міст з металевих конструкцій відбудовувати було ні для чого. Залізниця Львів-Підгайці вже перестала існувати! :(
Віадук мабуть був підірваний в 1915 році, коли російські війська відступали зі Львова. Тоді ж був підірваний подібний віадук і в Яремчі. За польських часів міст відновили з металоконструкцій і дорога Львів - Підгайці функціонувала до 1944 року.


Думаю, п. Олег уточнить, до якого року відноситься наведене ним фото.
Але це особливого значення не має. Як людина з інженерною освітою, спираючись на технічні і технологічні особливості, я можу однозначно заявити, що металевий міст відноситься до радянського періоду побудови.
Як я вже писав вище, залізниця постійно функціонувала до дріжзаводу. А у 1970-х роках навіть доходила до Комсомольського озера. Відповідно, потреба у мості була.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Железная дорога Львов - Подгайцы. Руины
СообщениеДобавлено: 10 мар 2014, 21:14 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
Наступний об’єкт, що був обстежений нами, знаходиться на початку вулиці Богданівської, приблизно у цьому місці:

Изображение

http://wikimapia.org/#lang=ru&lat=49.84 ... 9&z=17&m=b

Изображение

Приємно відзначити, що цей водостік буквально нещодавно прочищено і приведено до ладу:

Изображение

Изображение

Думаю, що це адміністрація дріжзаводу слідкує за тим, щоб залізниця була у нормальному стані. (В багатьох місцях старі дерев’яні шпали також замінено новими, бетонними).

Протилежна сторона (вид з боку автомобільної дороги):

Изображение

Изображение

Всередині просто шикарно дивиться автентична австрійська кладка з вапняку:

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 11 мар 2014, 1:11 
Не в сети
Старшина
Старшина

Зарегистрирован: 25 окт 2011, 16:08
Сообщения: 219
A_Wolkoff писал(а):
Думаю, п. Олег уточнить, до якого року відноситься наведене ним фото.

Ось інформація про віадук, якою я володію на даний момент:
1. Фото віадука походить з львівського часопису другої половини 30-х років. Це була технічна стаття про віадуки "старого" і "нового" типу. Кривчицький відносився до "старого" типу.
2. Біля віадуку ще мешкають старожили, які пам,ятають, що він був підірваний у 1944 році.
3. Довжина віадуку (згідно технічної документації) складала 74,56 м.
Изображение

Висоту можна визначити двома способами:
- теоретично - по фотографії віадуку. Якщо "światła łuków" становлять 12,0 м, можна візуально прикинути висоту самої споруди. Ось що таке "światła łuków" - відстань між внутрішніми краями опор чи їх центрами?
- або взяти довгий шнурок з тягарцем і опустити його з сучасного мосту (попереджую - по законах військового часу це може розцінюватись як шпигунство ;) )


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 11 мар 2014, 7:58 
Не в сети
Подполковник
Подполковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 9:30
Сообщения: 2395
olechuk писал(а):
Ось інформація про віадук, якою я володію на даний момент:
1. Фото віадука походить з львівського часопису другої половини 30-х років. Це була технічна стаття про віадуки "старого" і "нового" типу. Кривчицький відносився до "старого" типу.
2. Біля віадуку ще мешкають старожили, які пам,ятають, що він був підірваний у 1944 році.


Тоді питань не має. Виходить що дріжзавод спромігся самотужки відновити міст на місці віадука - це в мене і викликало сумнів. ;)

Хочу запитати: що це може бути? Коли йти від великого тунелю(що призначений для проходу потоків води) до тунелю в якому проходить Кривчицька Дорога, є така дивна "конструкція" в схилі, який розкопаний для проходження колії. Прошу збільшити.
Можливо це сходи до колії?

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

_________________
Наполеон Бонапарт: "Любов до Вітчизни – перша чеснота цивілізованої людини!"


Вернуться к началу
 Профиль Отправить email  
 
 Заголовок сообщения: Re: Lokalbahn Lemberg–Podhajce (kolej Lwów-Podhajce). Руїна
СообщениеДобавлено: 11 мар 2014, 8:34 
Не в сети
Полковник
Полковник
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 авг 2007, 17:22
Сообщения: 4420
Откуда: Львов
олена писал(а):
Тоді питань НЕМАЄ. Виходить що дріжзавод спромігся самотужки відновити міст на місці віадука - це в мене і викликало сумнів. ;)


Я думаю, що не дріжзавод, а ДЕРЖАВА, яка тоді була могутньою і була загальним власником всього: і залізниці, і дріжзаводу. ;)
олена писал(а):
Хочу запитати: що це може бути? Коли йти від великого тунелю(що призначений для проходу потоків води) до тунелю в якому проходить Кривчицька Дорога, є така дивна "конструкція" в схилі, який розкопаний для проходження колії. Прошу збільшити.
Можливо це сходи до колії?

Ми також звернули увагу на цю "конструкцію" і довго роздивлялись. На жаль, з візуального обстеження важко зробити висновок не тільки про її призначення, але й стосовно часу її побудови. Основний матеріал - бутове каміння.
Це могли бути і сходи з подвір'я до колії, а міг бути і водостік. Як на мене, для сходів воно трохи за вузьке, а для водостоку - навіщо було робити сходинками?
Єдиний варіант - піднятись до власників подвір'я і спитати в них. ;)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 74 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB
free counters